شکســــــــته ترینم دنیا

♥افسونگر عـــاشق♥

حــماقت بود به عشقت اعــتماد کردن با خـــــــــدا هم یه حرفی داشتم :میگم خـــــدا من اینجا هر چی دوست داری را دارم میگذرونم فقط یه نگاه به سیــــــــاهی و گودی پایه چشمم بنداز ...

شکســــــــته ترینم دنیا

 


اگــر ...

اگر گناه وزن داشت؛

هیچ کس را توان آن نبود که قدمی بردارد،

خیلی ها از کوله بار سنگین خویش ناله میکردند،

و من شاید؛ کمر شکسته ترین بودم...

 



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت2:08---30 تير 1392
سلام فرناز جیگر عاالیییی بود به وبلاگ منم سری بزن=D D
سلام عزیزم اخه من چه جوری به وبلاگ خوشگلت سر بزنم وقتی ادرس واسم نذاشتی؟؟؟؟؟


farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت12:51---17 خرداد 1392
زشت بود
وب بیخودی بود
فرنااااااااااااااااااااااااا ااااااااازی )


arash
ساعت18:19---11 خرداد 1392
سلام فرناز واقعا وب خیلی قشنگی داری...خوشحال میشم به منم سربزنی مطمئنم مطالبم به دردت میخورن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در شنبه 11 خرداد 1392برچسب:,ساعت 17:54 توسط farnaz |